miercuri, 8 iunie 2011

Bella and Edy's fight and... who the fuck is Lauren?

EDWARD POV

Am avut o noapte linistita , plina de vise , in care puteam fi alaturi de Bella punct. Eram numai noi doi si un vis. Pacat ca realitatea este alta. (mare pacat) M-am imbracat cat de repede am putut ,cu gandul ca o sa o vad pe Bella in sala de mese. (Bella asta dispare cand in vis, cand in sala de mese, cand reapare).... Mda... M-am lamurit deja cu fan-ficu` asta... :| De abia asteptam sa-i vad chipul luminat de acel zambet superb care imi incalzeste inima fara lemne ci cu gaz. Lemmeh light it! *_* .Alice a intrat in sala urmata de Rosalie si Tanya Cine?! O_O WTF? Credeam ca le-am aranjat acum 3 minute . Stai putin! Bella unde e? Sa nu-mi spui ca iar a plecat in hambar. A disparut.. again.. Eu zic s-o lasi balta =)). Se pare ca nu am fost singurul care a observata asta , ci si Ryan si Jacob care aparura din dulap. In sala de mese. De unde Bella dispare. Hai ca m-am prins si eu b-)

-Alice , unde e Bella? au intrebat ei deodata aranjandu-se iesind din dulap. In hambar, ti-a zis „mov” mai devreme /:)

-In camera.Incearaca sa se imbrace. Nu poate. S-a ingrasat 40 de kile.. Pitty..

-Ce a patit ? a intervenit eu putin prea ingrijorat. ("eu", nu mai intervenii in discutii care nu te privesc!)

-A dormit mai mult ca de obicei.Asa ca nu vine la micul dejun. Parca era treaza. Si se imbraca. Deci e OK.. Poa` sa vina. Whatever :)

-I-am zis sa o ajut , dar nu a vrut ! s-a plans Rosalie impuscandu-se in cap.

-Iubito stii cum e Bella.Avea dreptate Emmett.Mai bine i-as lua ceva de mancare , m-am gandit. De ce, nu stiu!Nupauzacred ca o sa aiba timp sa manance pana la ora Care ora?! O_O , asa ca nu vreau sa i se faca rau.Alice a avut dreptate Emmett a avut dreptate, Alice a avut drepatate, sunt singura proasta? , Bella a venit pe ultima suta de metri in clasa (clasa?!), gafaind. De unde si pana unde in clasa?! Bai.. Astia au puteri paranormale. De aici se explica de ce Bella dispare continuu` [devine invizibila] si de ce ei ajung brusc in clasa [se teleporteaza.]

-Cu cine te-ai luat la intrecere ,Bella? a intrebat Emmett chicotind, amuzandu-se de gluma pe care o facuse si incercant sa-i incurajeze si pe ceilalt sa rada, sa nu fie singurul care „chicoteste” la gluma lui.

- Cu Coyote Ugly, raspuse aceasta.

-Cu timpul, a zis Bella , apoi a inceput sa rada si ea si fratele meu de gluma proasta, la care nu radea nimeni, doar fratele gandindu-se la Bella goala.

-Neata colega, am spus eu bucuros.Era asa draguta Vorbesc cu voce tare? .Fata ei avea o usoara nuanta de rosu din cauza alergatului. Cu cine vorbesc? Cu nimeni. Nobody`s listeniiiiiiiiiiiing.

-Buna Edward .Deci … ce am pierdut?

-Micul dejun si cateva ciondaneli de ale lui Jazz si Emmett.Dar nu-ti face griji .Uite! Ia asta si mananca luand o bucata de lemn din sertar cu garnitura de cuie. [Peste cu garnitura de c***e :>]

-A … nu trebuia sa faci asta. Dar o sa ma fortez sa mananc si.. chestiile astea. Pentru tine. Mersi. Muscand, ii cazura trei-patru dinti. Oricum trebuia sa ajung la dentist :)

-Nu face nimic. Doar suntem prieteni , nu?! [Nu.] Era bine si atat decat nimic, m-am gandit. Stai.. Te-ai gandit tu sau i-ai zis si ei? Ca n-am inteles.

-Sigur , a spus ea ezitand , in timp ce parea ca isi aminteste ceva de cand avea toti dintii intacti. [Not so soon]

-Buna dimineata! ne-a salutat profesorul , iar noi am facut acelasi lucru.Orele alaturi de Bella treceau asa usor.La inceput nu credeam ca ma pot purta cat de cat normal alaturi de Bella stiind ca sunt indragostit de ea. Dar cu ea, retardul meu usor se... trata! Dar se pare ca totul vine de la sine.De cate ori se apropia putin mai mult de mine, corpul imi era invaluit de fericire si placere , vrand mai mult , iar eu ii aruncam cu budica pe piept. Ce ma atragea cel mai mult erau buzele ei . Pareau asa moi. Mai ales acum, cand nu mai puteau sa se sprijine de dinti..

-Ce zici … dupa ora asta mergem sa terminam proiectul?m-a trezit acea voce suava , atat de cunoscuta. Nu stiam a cui e, asa ca am raspuns la nimereala.

-Sigur Bella, am raspuns din reflex afisand un zambet. Avem vreun proiect?

-Tu gasesti locatiile , iar eu desenez. Nu spune nimanui insa.. Eu nu stiu sa colorez, il pun pe varu-miu de 3 ani s-o faca... Dar shhhh! zise ea chicotind.

-Desigur. Am o surpriza. O sa-ti arat un loc secret. Pe care trebuie sa-l descopar curand!

-Da ! a exclamat ea incantata cand a auzit numerele castigatoare la lotto. Si sperand ca-i ajung banii de un pistol. Da, Doamne.

-Bells , s-a auzit vocea lui Jacob cand s-a sunat la sfarsitul orei.Imi imprumuti caietul tau? Eu stiu doar sa citesc, nu si sa scriu...

-Sigur .Ia-l Jake. Dar sa nu-l manaci ca data trecuta!

-Mersi .Vrei sa ne facem temele impreuna? Stie cineva ficu` masacrat de Red si Nasty, cu tema la biologie? =))))))

-As vrea , dar nu pot.Am treaba cu Edward.Clar asta l-a durut.Trebuie sa terminam schitele.

-A da … si eu cu Tanya mai avem putin. De asta te-am si invitat...

-Pa Jake.Ne vedem mai tarziu. Rawrr

-Pa Bells.Nu prea ii convenea ca Bella isi petrece timpul alaturi de mine, dar mie da, si inca prea mult. O_O Lost me..

Dupa ce am colindat internatul cateva ore am decis sa o duc pe Bella in asa zisul loc secret. [Internatu era locu` secret :-j. Ma.. Intelegem ca e criza.. Da` si un motel era OK]

-Ce parere ai? Am zis eu tragand apa

-Interesant Edward .Deci aici poti sta ascuns cand nu ai chef de ore. Si ai hartie nelimitata!

-Sau cand nu vreau sa scap de copilariile lui Jazz si Emmett , sau cand vreau sa citesc o carte buna. Copiii isi mai lasa creatiile pe hartie. =))))))) Fail.

-Ai dreptate.Pe deasupra ai si o priveliste minunata. A uite, doi gemeni maro plutesc. Adorabil.Acoperisul scolii ofera multe avantaje inclusiv sinuciderea. Go ahead, try it.. NAO!

-Asa e. De la inceput am avut dreptate , Bella e cu adevarat speciala. Chiar ar trebui sa ma opresc sa vorbesc cu voce tare. A incantat-o asa mult mansarda internatului incat a insistat sa-mi faca un desen cu interiorul ei. Desigur ca nu am putut sa-i refuz aceasta dorinta. Desigur ca am facut 3 linii, dar desigur ca nu conteaza. Desigur ca ea deseneaza si mai rau.

-Mersi .Iar drept rasplata o sa impart acest loc cu tine. Jake...

-Super! Acum am unde sa ma ascund cand Alice vrea sa ma faca Barbie a ei. Bella intotdeuna ma surprindea cu raspunsurile ei .Nu am rezistat si am inceput sa rad. Alice chiar e un mic monstrulet. Little monster! Paws up („) („)

-Oricine are nevoie de un asemenea loc cand e vorba de Alice, am zis eu, razand la glumita mea. In fine virgula trebuie sa mergem. E ora cinei. I fancy a biker. Shall I get you a virgin or something? Am anuntat-o eu vazand cat este ceasul.Timpul trece asa repede cand sunt alaturi de Bella.Uneori as vrea sa-l opresc , dar asta nu e posibil.

BELLA POV

Am avut o dupa amiaza placut alaturi de Edward. Nu mai scapam de el. Avea dreptate, mansarda e chiar draguta. O sa o folosesc cu Jake odata... sau de mai multe ori....Si ce e ce mai bine , e ca numai eu si el si Jake si Alice (ne urmarise) si Emmett si Jasper stim de ea.La cina Jake nu a fsot deloc in apele lui. Era in supa lui Alice. Plutea alaturi de „cei doi gemeni maro” de pe mansarda.Nu i-a adresat nici macar un cuvant lui Edward .Nu inteleg ce se intampla cu el? O sa-l intreb maine ce a patit de se poarta asa. Se pare ca la noapte o sa dorm la fel de bine ca seara trecuta. Dezbracata, eu Edward langa mine.. Jenibil.Am avut parte de un somn adanc in care eram invaluita de melodia pe care mi-a cantat-o Edward ieri. O sa am nevoie de odihna , mai ales ca maine avem meciul de volei intre clase. [O clasa e terenu` nostru, cea de vis-a-vis e a „dusmanilor”, si peretele dintre e fileul. Stai sa vezi cand atac si cad in fileu ce frumos vopsesc podeaua! 8->]

Am fost trezita de Emmett si Jasper care au venit sa ne incurajeze inainte de meci.Din cate am inteles au pariet pe victoria mea si a colegelor mele de camera.

Eram in drum spre dusuri . Nu-mi venea sa cred.Asta era de-a dreptul surprinzator. Acea fata se dadea pe fata la Edward care se afla in dus cu noi.Nu stiu de ce ,dar asta nu mi-a placut deloc.Nu vedea cat de ridicola este.El nici macar nu-i dadea atentie, chiar daca era acoperita cu un prosop.Totusi asta ma deranja.Ma simteam frustrata sau ceva asemanator.Ea se apropia din ce in ce mai mult de el

-Buna Edward , l-am salutat eu uitandu-ma plictisita spre acea fata Vai scuza-ma, iar te-am confundat, apoi la fata lui.Edward parea ingrijorat , iar tipa parea ca mai avea putin si ma omora. [Please do!><] Am intrerupt ceva? Da. Ne-ai taiat apa. Stai pe furtun. Fa pasi.

-Nu . Lauren tocmai pleca , a raspuns automat Edward privind-o incruntat pe acea fata. „Mars, pana nu se prinde” ziceau ochii lui. E dusul meu! Edy doesn`t share water!

-Da vad.Pa , am spus intrand in baie.Ce o fi cu mine? Nu trebuia sa reactionez asa.Pana la urma Edward are dreptul sa faca ce vrea. Dar asta doar daca face asta cu mine :>

EDWARD POV (again?!)

Nu pot sa cred ca s-a intamplat asa ceva. A cata oara eram confundat cu ea? Dupa ce ca am fsot trezit de Emmett si Jazz care cotrobaiau prin camera dupa tampoanele mele speciale , a mai fost si incidentul cu Lauren.Cei doi erau asa entuziasmati si doritori sa castige acel pariu legat de meci, au hotarat sa mearga de dimineata sa vorbeasca cu fetele.Si eu vroiam sa o sustin pe Bella , dar nu mi se parea politicos sa merg asa devreme in camera ei. Hahaha, ce gentalmen sunt io. V-am pacalit, asa-i? :) Desigur ca in cazul fratelui meu este alt ceva. Rosalie [Deci Rosie este fratele despre care te pregateai sa ne vorbesti?] il primeste mereu in camera , ne tinand neaparat cont de ora.Asa ca am decis sa o astept aproape de baia fetelor .Proasta decizie.Cat timp asteptam , Lauren tocmai iesea de la dus acoperita doar cu un prosop. Acelasi prosop. Fata asta are o ” mica ” obsesie pentru mine inca de anul trecut, iar ca de obicei nu a ezitat sa-mi faca ceva avansuri.Partea proasta e ca in acea clipa a venit si mare mea iubire, matura doamnei Dawson.Nu arata deloc vesela. Era putin prafuita. Parea chiar deranjata de ce a vazut. Cine stie ce lucruri si-o fi imaginat.Mai bine lamuresc cu ea situatia la micul dejun.

BELLA POV

Cand intram in camera inca ma gandeam la acea scena Edward... cu o matura? O sa ma arunc de pe biroul lui Obama.Oare de ce ma deranjau cele vazute. Semnu` intrebarii. Alice vazandu-mi ” buna ” dispozitie m-a luat la intrebari.

-Bella esti bine? Ce e cu tine?

-Nimic … doar ca ma deranjeaza prostia si nesimtirea unora. I mean... o matura!!?

-Ce s-a intamplat? Jasper parea chiar curios. Se simtea.

-O tipa mai avea putin si se urca pe Edward si eu vroiam sa-l escaladez! ><, dar nu vedea ca el nu o baga in seama . Si de ce ma deranjeaza daca el nu face nimic? Vorbele mele i-au produs lui Emmett o portie de ras. Felicitari, Bella. Te faci fast-food. Produci instant portii. Ce sa zic... :|

-Cum?! Cine? s-a auzit in camera.

-Da … acea tipa … Lauren cred.

-Sa stii ca sunt de acord cu tine , m-a sustinut Rosalie. E o mare nesimtita . Si pe mine a incercat sa se urce!.

-Fata aia nu isi invata nici odata lectia ! Mereu e corigenta. Edward niciodata nu i-a dat atentie . Lauren isi incearca mereu norocul cu mai toti , a zis Tanya. Dupa spusele lor mi-am dat seama ca nu aveam de ce sa ma agit.Pana la urma Edward nu e genul de baiat care sa umble cu asa fete. El umbla cu d-alea care ies de la dus goale. Nu cu un prosop pe ele ;)

-In fine .Sa mergem .Mi-e foame si nu vreau sa intarziem la meci, am spus vrand sa inchei acel subiect care ma bagasem in seama .Totusi se pare ca discutiile despre acel incident nu au luat sfarsit.Emmett de cum l-a vazut pe Edward in sala de mese , a inceput sa rada.

-Deci fratioare , faci cuceriri asa de dimineata. La noapte, mai bine :) Auzind Edward s-a uitat brusc spre mine.Privire lui era trista. Eu erai trista.”Bravo Bella .Probabil acum e suparat pe tine” :| , m-am certat mental dand cu pumnii in falcile mele mintale.

-Despre ce e vorba ?Ce s-a intamplat? a intrebat curios Ryan care a aparut de dupa prosopul fetei.

-Nimic.A fost doar o situatie neplacuta cu Lauren, a spus Edward putin nervos, descoperind faptul ca a fost deconspirat si, mai presus de toate, luat peste picior. Poor Edy, bu-hu!

-Lasati-l.Nu e vina lui ca acea fata e asa obsedata, i-a luat Tanya aparea. Tanya nu il injura acum cateva minute? =))

-Putem lasa viata amoroasa alui Edward si mergem odata la meci?! a spus Jake, facandu-mi cu ochiul.Se pare ca purtarea lui fata de Edward a ramas aceeasi. Pana la urma trebuie sa am o discutie cu el.Totusi avea dreptate.Mai era o ora pana la inceperea meciului si trebuia sa ne pregatim. Unde mi-am lasat chilotii? La Jake ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu